מדוע מליוני אנשים ישנים עם כאבים - ומהו הפתרון המפתיע.

image 2024-10-07
image

קרין עברה תאונת דרכים לפני מספר שנים.

לרוע המזל, זו הייתה יותר מתאונה מינורית.

נהג שיכור סטה לתוך הנתיב שלה, חתך אותה וגרר את רכבה לאמצע הכביש במהירות של 100 קמ"ש. ההריסות הבוערות, חלקי הפח המעוותים של הרכב, הזכוכית המנופצת ברחוב וריח השמן השרוף הם רק חלק מהדברים שלא עזבו אותה לאורך השנים.

קרין זוכרת את התאונה באופן מוחשי מאוד. היא חוזרת ומודה שוב ושוב על זה שהיא נחלצה מההריסות, אבל היא אומרת שהיא לא הייתה לבד.

״התחלתי את היום ממש בסדר. שמחה ובלי דאגות... עכשיו, אחרי התאונה, אני נושאת איתי את הכאב באופן קבוע. כאבים כרוניים במשך שנים. קשה לי לישון״ קרין נאנחת... ״זה הדבר הכי קשה בחיים שלי. חוסר שינה, עוד כדורים, עוד כאב. אין רגע של הקלה״

קרין לא מתמודדת לבד עם הכאב שלה, וגם לא עם אי היכולת שלה להשיג שינה מספקת.

כאשר הרופא הציג בפני קרין את האפשרות של ניתוח, היא החליטה שזה הספיק לה.

״אני לא אעבור יותר ניתוחים " היא אמרה נחרצות. ״לא עוד. אקבע פגישה עם הרופא ואשיג חוות דעת שנייה. אני לא יכולה לחיות ככה יותר. אני צריכה לישון.״

image

חוות הדעת השנייה שקרין קיבלה הייתה בגישה יותר הוליסטית. ד״ר שיבא הפכה למומחית ידועה בתחום בשנים האחרונות, היא מתגאה ביכולתיה לסייע למטופלים בגמילה והחלמה מהתמכרויות וניקוי רעלים כגון מתכות כבדות מגופם, לצד עבודה יומיומית כמומחית לנוירולוגיה באוניברסיטה.

״ידעתי עם מה אנחנו מתמודדים פה״ אמרה ד״ר שיבא, ״ידעתי בדיוק מה להגיד לקרין - כדי להקל על הכאבים, קודם כל יש לדאוג לשינה טובה. אם הגוף לא מקבל מספיק מנוחה איכותית ועמוקה, עם מחזורי תנועת עיניים מהירה לאורך הלילה... את הולכת לחוות כאבים, במיוחד בגילך״

קרין הייתה בין הראשונים לנסות את כרית קצף הזכרון Derila של ד"ר שיבא

״בהתחלה״ אומרת קרין, ״חשבתי שהיא השתגעה. כרית? מה כבר כרית יכולה לעשות? ד״ר שיבא שכנעה אותי לנסות אותה לשבוע. ניסיתי אותה וכבר אחרי 4 או 5 לילות ראשונים, ידעתי שהיא צודקת. כשהגיע סוף השבוע, כבר יכולתי להיות בטוחה שאני נהנית משנת הלילה הטובה ביותר שהייתה לי בחיים!״

קרין מספרת שהיא עדיין מתמודדת עם כאבים מאז התאונה, אבל בפעם הראשונה מזה שנים, היא מסוגלת לישון לאורך כל הלילה ולהתעורר רעננה בכל בוקר...

האם כרית באמת יכולה לחולל שינוי כה גדול בחיים?

image

״היא מבטיחה ומקיימת״, מספרת לנו ד״ר שיבא. ״בין אם יש לכם כאבים כרוניים או לא... בין אם אתם סובלים ממיגרנות, כאבי ראש, נדודי שינה, או סתם מתקשים לישון שינה מספקת ואיכותית, כרית Derila מושלמת במיוחד בשבילכם. יחד עם הצוות שלי ערכנו שורה של מחקרים מקיפים על השפעת השינה על הגב לעומת שינה על הצד, כמה ריפוד נדרש לצוואר במהלך השינה, ופרמטרים שונים נוספים. כל תוצאות המחקרים הללו באו לידי ביטוי ביצירת כרית מותאמת אוניברסלית באופן הטוב ביותר בצורה, גודל ועובי, המתאימה לכולם.״

איך וכיצד זה עובד?

image

נמאס לכם להיות עייפים כל הזמן?

מומחי שינה ופרופסורים לנוירולוגיה יספרו לכם מניסיונם שתנוחת השינה היא אחד מגורמי המפתח שלא נלקחים בחשבון כאשר אדם סובל מבעיות שינה וכאבים שמונעים ממנו לישון בלילה.

Derila - הפתרון האוניברסלי לבעיות שינה, שמתאימה לכולם ובכל מקום! העיצובים הארגונומיים שומרים במיוחד על הראש, הצוואר, הגב, הכפתיים ועמוד השדרה במקום הנכון, בתנוחה בריאה המאפשרת ללחץ להתפזר באופן שווה מה שמסייע לכם להנות משינה עמוקה במשך כל הלילה ולהתעורר רעננים לחלוטין

לראשונה בעולם הכריות, נוחות ותמיכה הולכות יד ביד עם Derila הנועדה לספק הקלה עבור אנשים שישנים על הגב ועל הצד. מעכשיו קל ופשוט מתמיד להירדם מהר יותר ולישון שינה עמוקה יותר!

image

הכרית עשויה מ-100% פוליאסטר המספק אפקט נשימה מקסימלי. היא ידידותית לעור, נטולת כימיקלים, ודואגת לפיזור חום מתאים ששומר על רעננות הגוף למשך כל הלילה ומעודד סירקולציית אוויר טובה יותר.

כרית Derila התחילה לפתח קבוצת מעריצים, ועם יותר מ-10,000 ביקורות של 5 כוכבים, היא מוכיחה את עצמה! הנה מה שהלקוחות אומרים על זה:

דני ט. קונה מאומת

image

ניסיתי בערך כל כרית בשוק שתעזור לי עם הכאבים בעצם הבריח מהם סבלתי במשך רוב השנה. למרות שעסקתי הרבה בשחייה, עשיתי יוגה, וביקרתי אצל הרופא, זה לא עבר. עד שקניתי את הכרית הזו, שום דבר לא עזר.

אחרי שהשתמשתי בה לילה אחד, יום למחר הבחנתי שאני מרגיש טוב יותר. תוך שבוע, הבעיה פשוט נעלמה ולא חזרה, כלא הייתה. הבעיה הייתה כל כך חמורה שעצם החזה שלי התעוותה והיא בלטה בצורה ניכרת. עכשיו היא חזרה למקום.

תודה למי שעיצב וייצר את הכרית הזו והפך אותה לנגישה עבורי! אין לי מילים לתאר עד כמה אני אסיר תודה!


בתיה ב. קונה מאומתת.

image

יש לי מחלה נדירה שגורמת לנזק עצום במפרקים וכתוצאה ממנה אני סובלת מכאבי צוואר וכתפיים. הכרית תומכת בראשי בכל תנוחה. אני גם נהנית מזה שאין לה ריחות של כימיקליים מוזרים כמו שיש לכריות קצף בדרך כלל.


אנה ק. קונה מאומתת

image

הרגשתי שאני חייבת לרשום ביקורת על הכרית הזו. השתמשתי בה בפעם הראשונה אתמול בלילה ולא האמנתי כמה טוב ישנתי. קניתי יותר מ-5 כריות שונות ושום דבר לא עבד. המצב היה נורא עד שהיא הגיעה. הודהמתי לגלות כשהתעוררתי רעננה לגמרי וש-ו-ם כאב לא היה.. כל כך שמחתי ורציתי לחלוק את זה אתכם. נותחתי בעמוד השדרה והכרית הזו פשוט עובדת כמו שמתואר. היא ארוזה יפה ונוחה. השקע לכתף ועצם הבריח פשוט מושלמים! סמכו עליי, אתם לא רוצים לפספס את זה! אני כבר חושבת להזמין עוד אחת עבור אמא שלי!


לאחר סיפורה של קרין, תהיתי אם Derila תוכל לעזור גם לי.

אני עובדת ככתבת חדשות כבר 27 שנה, וזה נשמע יותר מרגש ממה שזה. כמעט 3 עשורים של כוננות בכל שעות הלילה כדי לסקר סיפורים גדולים הופכים את חיי למסעירים, אבל זה באמת משפיע על איכות השינה שלי.

בנוסף לכך, אני סובלת מכאבי צוואר וגב בשנים האחרונות, והדבר היחיד שעוזר לי להתמודד זה נטילת תרופות אנטי דלקתיות.

בגלל מצבי הבריאותי, הסיפור של קרין עורר בי הזדהות.

החלטתי לנסות את ה-Derila על עצמי

ברגע שראיתי את הכמות הבלתי נתפסת של הביקורות וחוות הדעת החיוביות שהיו עלDerila:, חשבתי שיהיה שווה לנסות אותה גם. נכנסתי לאתר הרשמי והזמנתי 2 כשהם חזרו למלאי, אחת בשבילי ואחת בשביל בעלי.

אחרי הכל, חוות דעת שנייה אף פעם לא מזיקה.

הנה מה שגיליתי...

ה- Derila הגיעה לפתח דלתי תוך יומיים בלבד. הייתי מופתעת.

image

מיד כשהוצאתי אותה מהקופסה, ידעתי שעשיתי החלטה נכונה.

הכרית הזו עושה רושם ראשוני מצויין. היא קשיחה אך גמישה, רכה אך עמידה. יכולתי לראות שהיא באיכות גבוהה יותר ממה שאני רגילה, אפילו יותר מהמותגים הנחשבים שקניתי בעבר.

אני ישנה על הצד, ובעלי ישן על הגב, אז הנחתי שנעמיד את ה-Derila בפני מבחן מחמיר במהלך הלילות הבאים.

image

הכרית היתה קרירה וקטיפתית אבל הציעה הרבה יותר יציבות ממה שציפיתי. בלילה הראשון היה לי כל כך נוח כששקעתי לתוך השינה ולא חשבתי על זה יותר מדי. כאשר התעוררתי למחרת, לא הייתי בטוחה אם הבחנתי בשינוי אמיתי או שזה רק היה בראש שלי.

לקראת היום השלישי, ידעתי שזה אמיתי. ישנתי במשך 6 שעות רצופות (זה המון בשבילי, אני רגילה ל-4 שעות בלילה), ובעלי, מלך שנת היופי, נהנה מ-8 שעות שינה ללא הפרעה.... והדבר המטורף ביותר, הוא הפסיק לנחור. בדרך כלל הוא מרעיש כמו מסור כל הלילה, אבל עם Derila, משהו בדרך שבה הראש שלו היה מונח על הכרית נראה שעזר לו מאוד.

לפני
אחרי
image

זמן הנחירות פחת - משעתיים ו-49 ל-9 דקות בלבד!

בלילה החמישי עםDerila, בעלי אמר לי שהוא לא ישן טוב ככה כבר שנים.

האמנתי לו! גם הצוואר שלי לא כאב כאשר התעוררתי באותו בוקר, ויכולתי ממש להרגיש שהמתח בכתפיים שלי מתחיל להשתחרר. זה היה מטורף כי המשכתי לעבוד בעבודה התובענית שלי כעיתונאית ולא שיניתי דבר - הרגלי התזונה שלי נשארו כשהיו, שעות השינה שלי היו זהות, ההבדל היחיד היה הכרית שבה השתמשתי.

זה הספיק לי. חזרתי לאתר והזמנתי עוד כמה כריות כי רציתי שלכל משפחתי גם יהיו.

image

עדכון: 6 חודשים עם Derila ואני עדיין ישנה נהדר!

כשאתם יודעים שמשהו עובד, אתם מתחילים לסמוך על זה, ואני בהחלט הגעתי למצב שבו אני מצפה לבוקר כדי להתעורר בתחושה שישנתי טוב ללא כאבי צוואר וגב. זה משהו שחשבתי שהוא בלתי אפשרי רק עד לפני 6 חודשים, אבל אני חווה אותו בכל לילה ולילה מחדש!

אבי בן ה-73 חשב שהכרית Derila שנתתי לו ולאמי היא מיותרת עד שאמי התעקשה להשתמש בה. לאחר שהיא ניסתה, היא לא הפסיקה לדבר על כמה שזה עזר לפיברומיאלגיה ודלקת הפרקים שלה בצוואר, הוא החליט לנסות את זה גם.

אחרי כמה ימים קיבלתי טלפון ממנה, הוא לא הפסיק להודות לי.

״חשבתי שDerila זה סתם גימיק שנפלת אליו ובגלל זה לא האמנת, אבל תני לי להגיד לך, זה ממש שינה את השינה שלי ואת ההרגשה שלי״

ואין מחמאה וחיזוק גדול יותר מאשר כשזה מגיע מאבא שלי!

עברתי חוויה משנת חיים עם : Derila, וגם אתם יכולים! אם אתם מחפשים את שנת הלילה הטובה ביותר של חייכם, זה הדבר עבורכם. אני לעולם יותר לא אלך לישון בביתי או בכל מקום אחר בעולם בלי Derila!

אני לא יכולה להפסיק להמליץ עליה!

כמה היא עולה?

כרגע במבצע באתר הרשמי שלהם היא נמכרת רק ב ₪152.00!

האם היא שווה את המחיר?

בוודאי! אני אשתמש בכרית Derila כדי להנות משנת הלילה הטובה ביותר בבית ואקח אותה לכל מקום אליו אסע. אני שמחה שיש לי את הכרית הפשוטה אבל הכה אפקטיבית הזו ששומרת על הצוואר והגב שלי, שנותנת תחושה נהדרת ומסייעת לי להפיק את המיטב משעות השינה שלי.

היתרונות שווים את הרכישה החד פעמית!

עדכון

עדכון: יום שלישי, 7 ביוני 2022 מאז ש Derila סוקר ברשת, נוצרה התלהבות עצומה סביב זה, ומאז נמכרו 763,419 כריות. הודות לפופולריות והביקורות החיוביות של המוצר, החברה כל כך בטוחה במוצר שלה שכעת היא מציעה 30 יום הבטחת שביעות רצון והנחה של 70% בזמן שהמוצר עוד במלאי. על מנת לראות אם הכריות עדיין במלאי לחצו על הכפתור מטה.

הצעה לזמן מוגבל בלבד: לחצו כאן לקבלת 70% הנחה, קישור בלעדי:

בדקו זמינות »

חוות דעת לקוחות:

נילי ס.

הוצאתי מאות שקלים על כריות אבל זאת הכי טובה ובפער!! הייתי סקפטית כשפתחתי את האריזה, בגלל שהיא נראית דקה וקלה אבל ישנתי מעולה כל לילה בשבוע האחרון וכבר קניתי 2 כריות נוספות מאז!

הלל מ.

הצורה של הכרית מושלמת, היא ממש עוזרת לראש לנוח ורק איתה אני מרגישה איך המתחים בצוואר ובעמוד השדרה מתחילים להיעלם! אני ממליצה בחום על הכרית הזאת! תודה רבה!

פאינה ק.

היו לי הרבה כריות שאמרו לי שהן הטובות ביותר בשוק, אבל הראש והצוואר שלי לא הסכימו עם אף המלצה שקיבלתי על אף כרית.. מצאתי את הכרית הטובה ביותר של Derila. היא ארגונומית וידידותית לעור, פשוט נהדרת!

רויטל י.

אני באמת אוהבת את הכרית שלי. בעבר ישנתי בתנוחות שממש לא היו לי נוחות וסבלתי מכאבי ראש וכאבים בצוואר מדי יום. היום, לאחר 4 ימים עם הכרית החדשה שלי, ישנתי כמו תינוקת ובגלל שאני ישנה בתנוחה נוחה וטובה יותר, גם הכאבים נעלמו.

מירב ל.

הכרית בנויה ממש בצורה אידאלית, לא קשה ולא רכה מדי! אני ממש אוהבת את האפשרות של תנוחת ראש הפוכה, זה מאוד עוזר לצוואר שלי! אני אקנה עוד אחת לאשתי כי היא גם מאוד אהבה אותה. מוצר נהדר!

לחצו כאן למידע נוסף »

הכתבה הינה כתבה פרסומית בלבד ולא כתבת חדשות, בלוג או עדכון על הגנת הצרכן.

הצהרה: אתר זה הינו אתר מסחרי. לכן, עליכם לדעת כי לבעלים יש קשר כספי למוצר ולשירותים המפורסמים בו. הבעלים מקבל תשלום עם כל הפניה שעומדת בקריטריונים בלבד.

גילוי נאות: אתר זה, המוצרים והשירותים אליהם האתר מפנה הינם זירות מסחר פרסומיות. אתר זה הוא פרסומת ולא אתר חדשות. כל התצלומים של אנשים שֿבשימוש באתר הינם דוגמאות בלבד. הבעלים של אתר זה ושל המוצרים והשירותים אליהם האתר מפנה מספק שירות בו הצרכנים יכולים להשיג מוצרים ולהשוות ביניהם בלבד.

הדרך הבטוחה #1 להפחתת כאבי צוואר וגב בזמן השינה

image לרכישה עכשיו ➢